Hopstack
Hopstack is een SaaS-platform voor magazijnbeheer waarmee u uw magazijnactiviteiten kunt stroomlijnen en digitaliseren.

Hopstack helpt bedrijven de controle over hun magazijnen te krijgen, knelpunten weg te nemen en de orderafhandelingsefficiëntie te verhogen, allemaal zonder de kosten te verhogen.
Met een ongeëvenaarde ordernauwkeurigheid van 99,8% hebben ze
tot nu toe meer dan 6 miljoen bestellingen verzonden.
Aantal bestellingen
Toename van organisch verkeer
Domeinautoriteits-score. Rang verhoogd met 327,4K
De uitdaging
Toen Hopstack contact opnam met Beeld Boost, hadden ze een duidelijk knelpunt. Hun gedetailleerde bibliotheek met bronnen leverde hen veel organisch verkeer op, maar ze konden de bezoekers niet converteren vanwege een 5 jaar oud, verouderd ontwerp
en een extreem frustrerende gebruikerservaring.
Enkele van de uitdagingen waren:
⬥ Trage laadtijden van pagina's en omvangrijke code die leidde tot een hoge bounce rate; slechte Core Web Vitals.
⬥
Ongestructureerde content; ontbrekende semantische markup wat leidde tot een beperkt bereik van zoekwoorden; zwakke topische autoriteit.
⬥ Geen schaalbaar proces voor blog of bronnen wat leidde tot stagnerend organisch verkeer;
weinig instappunten.
⬥ Technische fouten (kapotte links, ontbrekende metatags) wat leidde tot verspilling van crawlbudget. rangschikkingsvolatiliteit
Ons doel was dus om de gebruikerservaring op de site te verbeteren met-
⬥ Een modern en minimaal ontwerp, zonder mooie animaties of effecten
⬥ Custom website voor snellere laadsnelheid en prestaties
⬥ Technische SEO-revisie
⬥ Verbeterde Core Web Vitals: CLS < 0,3, LCP < 2,5 s, FID < 100 ms
Tegelijkertijd
moesten we er echter voor zorgen dat de SEO zijn ding ging doen.
De oplossing
Hopstack heeft ons een gedetailleerde bedrijfsgids gegeven en we hebben de richtlijnen, zoals het kleurenpalet en de typografie, in het nieuwe ontwerp verwerkt.
We wilden vooral de prestaties van de website prioriteren door het ontwerp minimaal te houden en zware animaties of interacties te vermijden.
We zijn ook een stap verder gegaan dan een standaard website door een aantal geavanceerde filteropties
met aangepaste code toe te voegen.
Hier volgt een kort overzicht van de transformatie die we voor Hopstack op elk vlak hebben gerealiseerd.-
Gedateerd ontwerp, aangezien de website meer dan 5 jaar geleden is gebouwd. Er is geen aandacht besteed aan het visueel benadrukken van het kernaanbod van Hopstack.
Een minimaal en modern, toonaangevend ontwerp. - Speciale UI-fragmenten gecombineerd met afbeeldingen van het magazijn om het kernaanbod en de gereedschapservaring te benadrukken
Slechte laadsnelheid en gebruikerservaring vanwege een foutieve structuur.
Uitgebreide custom website met aangepaste code voor bliksemsnelheid en een geweldige gebruikerservaring.
Slechte architectuur en verstikkende vormgeving. - Blokken en secties met vreselijke namen aan de achterkant, wat voor verwarring zorgde.
Eenvoudige architectuur, minimale effecten en een ruim ontwerp om de gebruikers betrokken te houden. - Logische naamgeving van blokken aangestuurd door "Finsweet Client-First System"
Uitstekende SEO-rankings, maar geen conversie van verkeer vanwege een slechte gebruikerservaring.
Een compleet vernieuwde, op conversie geoptimaliseerde gebruikerservaring zonder dat dit ten koste gaat van de SEO-ranking.
Kleine details, grote impact
Nadat we de activiteiten van Hopstack grondig hadden bestudeerd, wisten we zeker dat we een speciale visuele weergave nodig hadden die beide aspecten van het bedrijf belichtte:
1. Hun relatie tot fysieke opslag
2. De software als
hun belangrijkste product
Daarom doken we dieper in de gebruikersinterface van de software en bestudeerden deze van binnen en van buiten, met hulp van het Hopstack-team, om aangepaste fragmenten te maken met abstracte weergaven van gebruikersinterface-elementen.
Vervolgens
combineerden we deze met afbeeldingen van fysieke opslagloodsen en gerelateerde processen.
Deze combinatie leverde ons twee voordelen op:
1. Elke bezoeker kon direct de kern van Hopstack begrijpen, omdat ze
de software snel konden associëren met opslag en logistiek.
2. Concurrenten konden de kernfuncties van de software niet inzien, omdat we alleen abstracte concepten van de gebruikersinterface gebruikten in plaats van daadwerkelijke screenshots.
Dankzij
zulke goed doordachte ontwerpelementen konden we een minimalistisch en modern ontwerp creëren dat niet alleen de kernactiviteiten van Hopstack overbracht aan de bezoekers, maar ook een unieke identiteit voor Hopstack creëerde die
tot nu toe ongeëvenaard is in de sector.
De lijst met content
De Hopstack Resource Library was letterlijk enorm.
Hier is een lijst met de resourcecategorieën:
⬥130 Blogs
⬥ Gidsen
⬥ 1 Rapport
⬥ 10 E-books
⬥ 129 Woordenlijsten
⬥ 20 Nieuwsbrieven
⬥ 6 Case Studies
⬥
260 3PL-directory's
⬥ Fulfillment-directory's
We moesten dus niet alleen al deze items soepel migreren naar de nieuwe website, maar ook de slechte structuur verbeteren om de website gebruiksvriendelijker te maken.

We zorgen voor een naadloze ervaring op elk apparaat met responsief design. De website past zich moeiteloos aan op mobiel, tablet en desktop voor optimale toegankelijkheid en gebruiksgemak.

SEO-kernstatistieken
Groei van organisch verkeer
- Bezoeken: gestegen naar 23,2 K/maand (▲ 31% MoM)
- Organisch zoekverkeer: 19,7 K/maand (+ 8,5% ten opzichte van de vorige maand)
- Unieke bezoekers: 11,3 K
Trefwoord & Rankings
- Totaal aantal rankingzoekwoorden: gegroeid van ~0 naar 11,9 K
- Organische zoekwoorden in top 3: 630 (India), 5,3 K (VS)
- Mix van zoekwoordintenties:
- 71,3% informatief (4,1 K bezoeken genererend)
- 20,1% commercieel; 3,3% transactioneel
Verbetering van betrokkenheid
- Pagina's / bezoek: 2,66 (▲ 104%)

Concurrentie positionering
Ons werk heeft Hopstack een leidende positie ten opzichte van concurrenten opgeleverd door:
- Het vastleggen van meer dan 4,3 duizend zoekwoorden waar concurrenten gemiddeld 2–3 duizend zoekwoorden hebben
- Het benutten van rijke SERP-functies (featured snippets, kennispanels) bij zoekopdrachten met een hoge waarde
- Het verkrijgen van autoriteit binnen de pijler 'Belangrijke onderwerpen' (bijvoorbeeld 'verzendbedrijven die verzenden', '3PL')

"Working with Wesley and his team was a seamless experience from start to finish. He gave our website a complete redesign that not only looks great but also performs exceptionally well. On top of that, the SEO improvement he implemented have significantly boosted our organic traffic and visibility. We've seen measurable results in a short time, and we're truly impressed with his strategic thinking and attention to detail. "
Klaar om jouw bedrijf digitaal te laten knallen?
Neem volledig vrijblijvend contact op en ontdek hoe we jouw bedrijf kunnen laten groeien met strategie, design en slimme marketing. Eén gesprek kan het verschil maken.

Hi, ik Wesley, eigenaar van Beeld Boost.
Met een passie voor strategie, design en slimme marketing help ik ambitieuze bedrijven opvallen in de massa van de digitale wereld.
Plan een call in om samen te kijken hoe we ook voor jouw bedrijf impact kunnen maken. Heb je al een duidelijk idee? Vraag dan direct een vrijblijvende offerte aan.